A viselhető technológiában utazó cég egyszerre két új okosórát és egy fitneszkarkötőt dob piacra.
Az Autóőrszem alkalmazáson keresztül rendszám alapján üzenhet másoknak.
Egyre több technológiai társaság és kutatóorvos dolgozik azon, hogy például az okosórák, okosgyűrűk és fitneszkarpántok mérései időben észrevegyék a COVID-19 betegség miatti eltéréseket.
Sikeres volt az okosváros-platformot fejlesztő Zencity forrásgyűjtése. Az összesen 13,5 millió dolláros befektetés olyan cégekhez kapcsolható, mint a TLV Partners, a Microsoft kockázatitőke-alapja, az M12 vagy a Salesforce Ventures.
Az arcmaszkok használata a legtöbb helyen új normának számít. Ugyanakkor a szakértők többsége egyetért abban, hogy ez az egyik legegyszerűbb módja a koronavírus elleni védekezésnek.
Ráadásul a már ott élőket is elégedettebbé teszik – összegzi a Capgemini felmérése.
Egy, a témában világszínvonalon jártas magyar cég első lépésként a közlekedésben résztvevők kommunikációjára helyezi a hangsúlyt. A Commsignia a járműkommunikációs szoftverfejlesztésekben az amerikai, európai és az ázsiai piacon is a
A világjárványt okozó vírus nemcsak az emberek között, hanem a hírek világában is exponenciálisan terjedt.