Egy hazai cég megvizsgálta és folyamatosan elemzi a magyar weboldalakon megjelent információkat is. Az elmúlt fél évet tekintve több mint 30 ezer cikket vizsgálnak.
De nem ez a fő üzlet számukra, ez a fajta mesterséges intelligenciával, gépi tanulással támogatott hírelemzés inkább hobbi. Az viszont már sokkal érdekesebb a vállalatok szempontjából, hogy mit lehet kezdeni ezzel a technológiával, például az ügyfélszolgálatokon.
Az elmúlt két évben az adatbányász és szöveganalitikai megoldásokat szállító Clementine cég a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal pályázati támogatásból valósította meg innovatív ügyfélszolgálati robotasszisztensét.
A csaknem 180 millió forintos projekt eredményeként létrejött Cassandra rávilágít az ügyfélinterakciók rejtett, de hasznos információtartalmára, racionalizálja a call centerek napi működését. Továbbá hozzájárul az ügyfélszolgálatok által nyújtott szolgáltatás minőségének javításához, és javítja az ügyfélélményt.
Az interjúban a Clementine ügyvezető igazgatója elmondta: a koronavírus-járvány beigazolta, hogy továbbra is nagy szükség van a telefonos ügyfélszolgálatokra, és sokak számára jelenleg és hosszabb távon is ez az elsődleges ügyfélkapcsolati pont - írja az iotzona.hu.