A névváltás célja a piacon való jelenlét erősítése, továbbá az energiahatékony fűtési és melegvíz-készítési termékkínálat bővítése. A Bosch Termotechnika Európában a lakossági és a vállalati szférában egyaránt vezető piaci szerepet tölt be az energiahatékony fűtési és melegvíz-készítési rendszerek területén.
A váltás gondolatának alapja egy reprezentatív kutatás eredménye volt, amely szerint a megkérdezettek jelentős százaléka már 2008-ban feltételezte azt, hogy a Bosch saját márkanéven fűtéstechnikai megoldásokat is kínál.
„A Junkers az intelligens megoldások és első osztályú szolgáltatások szinonimája. A névváltással a Bosch innovatív ereje és piaci jelenléte még jobban láthatóvá válik.Ajövőben a Bosch a korszerű termotechnikai termékek szélesebb és vonzóbb palettáját tudja majd kínálni vásárlóinak és partnereinek.” – mondta Thomas E. Beyer, a Robert Bosch Kft. ügyvezető igazgatója.
epgeponline.hu/Kép forrása: FreeImages