Az okoskanapé a világ egyik legnagyobb lakberendezési kiállításán, Észak-Karolinában debütált. A Colosseo az LG és az olasz Natuzzi bútorgyártó vállalat együttműködésének köszönhetően született meg.
A világhálóra csatlakoztatott bútorok még mindig ritkaságnak számítanak az intelligens fejlesztések terén. A beépített Bluetooth hangszórókat és az érintőgombokat tartalmazó kanapé öt különféle – olvasásra, pihenésre, tévénézésre, zenehallgatásra vagy egy kis „szünet” beiktatására alkalmas – pozícióba állítható. Így biztosítja a megfelelő ülésszöget és a háttámlák pozícióját a kényelmes elhelyezkedéshez.
A hangvezérlés sem maradt ki
A Digital Trends úgy tudja, hogy a lakásban található többi intelligens készülékhez történő kapcsolódás a Google Assistant segítségével is lehetséges, de az okoseszközök igény szerint irányíthatók az LG Signature applikáción, az LG okostelevízión vagy LG intelligens hangszórón keresztül. A Google Voice Match technológia révén pedig a Colosseo automatikusan képes azonosítani a felhasználót és annak egyéni preferenciáit.
Arról egyelőre nem áll rendelkezésre információ, hogy a bútor mikor és milyen áron kerül majd kereskedelmi forgalomba. Az ár borítékolhatóan a prémium kategóriába tartozik, abból kiindulva, hogy a hasonló kategóriájú Surround Sofa 4000 dollárba (azaz több mint 1,1 millió forintba) kerül - írja az m2mzona.hu.
A Colosseo egyik erőssége a Google virtuális asszisztensének integrációja lehet, tekintve, hogy a hasonló bútordaraboknál ez a funkció még nem szerepelt.